Cumartesi, Ekim 21, 2006

Türkiyede Futbolun Kurtuluş Reçetesi Üzerine

Bugün bir platformda GS'li bir arkadaşimiz şöyle bir not düşmüştü: Dün akşam TV başına otururken doğrusu Fb'nin yenilmesini bekliyordum , umuyordum, ama maç başaldığında ve seyrettiğimde oynanan futbol bana zevk verdi ve heyecanladım , Fb 'nin kazanmasını ve hakettiğini düşündüm , kaybetmesine üzüldüm ..."
İşte budur ey ahali , işte bizim kaybettiğimiz ya da hiç yakalayamadığımız gerçek budur ; futbolu sevmek , doğru düzgün ve manali mücadeleyi hakkiyla izlemek , onunla futbolseverliğimizin bütünleşmesi... En önemlisi doğru düzgün , temiz ve ne olursa olsun futbol adina yapilan hakkiyla mücadelenin takdir edilisi ve bu güzel sonucun yüreklerdeki fanatizmi yenişi..
Ben bu adini izni olmadiği için veremediğim arkadasimin bu doğal ve içten ifadelerinde bunu buluyorum , hem de içinde bulunduğu platforma ve anlayisa ragmen ki tavrinin altinda yatan gerceklerle ...
Dolayisiyla gorev sahada ki futbolcuya düşüyor iyi oynmali, tutarli oynamali , iyi yonetilmeli, iyi algilammali , bugün FB, Yarin GS, öbürgün BJK , daha ötesi tüm takimlarimiz .... Önemli olan futbolun ruhunu sahaya yansitma mücadelesi ve iyiniyetiniz , biz futbolseverler olarak buna aciz , hanginiz ve kim olursaniz olun ...
Şeref

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home