Pazartesi, Ekim 16, 2006

H.Şükür ,milli takımı bırakmış...

H.Şükür hakkında ki görüşlerimi bu sayfaları okuyan arkadaşlarımız bilir. Dünya görüşü bir yana, futbolculuğu
hiç bir futbolcu ile tartışılmaz..
Ancak biri önemli biri önemsiz gibi görülebilir iki HŞ haberi sonrası kendisini kınıyorum..
Önemli olan, HŞ milli takımı bırakmış.. Bu olmaz.. Ersun çağırmadığında olurdu.. Derdin ki "madem milli takımın bana
ihtiyacı yok bende artık milli takımı bırakıyorum" dünya böyle yapıyor. ama H.Şükür şark usulünü yaptı. Hocayı bir şekilde
alaşağı ettiler neyse. FT kendisini bazı eleştirilere rağmen çağırdı.. Hakan da bitmediğini gösterdi.. Tamam.. Şimdi nereye kaçıyorsun
Bunun adı zirvedeyken bırakmak değil.. Dünya 3. sü olduğumuzda bırak tamam
Hoca çağırmayınca bırak tamam.. ama dandik Moldova ya 4 gol atınca bırakmak nedir? Olaya toplam kalite olarak bakarım
hep bilirsiniz. HAkan ve Rüştü şu milli takımın öncelikle herşeyi.. Ama Hakan ve Rüştü önderliğinde ki mili takım bizi
Dünya ve Avrupa şampiyonalarına götüremedi. Başarısız olduk bıraktım de tamam.. Ama kötü ma 4 gol atınca
iş daha yarılanmadan önümüzde Norveç - Yunanistan gibi H.Şüküre fazlasıyla ihtiyacımız olan maçlar varken bırakamazsın..

Diğer bir husus ise bana çok acı geldi..
Maçtan önce H.Şükür ü Gs. arkadaşları (belki içlerinde diğerleride vardır haberde Gs diyordu) Hakana moral olması açısından
"sen Şumi'sin" gibisinden birşeyler söylemişler..
Hakan da etkilenmiş.. Ben Hakan olsam.. Siz gidin Şumi'ye H.Şükür gibisin diye moral verinde Alonso yu geçsin derdim.

İlker ERAKINCI

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home