Perşembe, Eylül 07, 2006

Ulusal takım kadrosu ve Malta maçı

Türkiye :2 Malta : 0 ( Nihat , Tümer )
Avrupa Şampiyonası elemelerinin ilk maçında sahaya "AS" kodro olarak çıkan takımdaki kimi oyuncuları şöyle değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum...
Can Arat - Takımında yedek olur , zar zor forma şansı bulur
Gökhan Zan - İyi bir çıkışı var ama henüz vazgeçilmez değil , iyi bir transfer yapılsa belki takımında forma şansı bulamayacaktı
Tümer Metin - Takımında ancak yedek olur
Ergün Penbe - Takımında 18'e gişrmekte zorlanıyor ,
H.Şükür - Bu formu ve yaşıyla normal şartlarda takımında ancak yedek olur
Nuri - Arda genç ve tecrübesiz oyuncularıda sayarsak ...
Sonuç itibari ile kaleci hariç sahaya ULUSAL TAKIM olarak çıkan kadronun yarısının durumu bu , bu "AS" kadromuz ise yedekler sakatlıklar vb sorunlarda vay halimize .
Seyircisiz maç psikolojisine futbolcular - bizimkiler - adapte olamıyor , bu anlamda rakip kim olursa olsun alınan galibiyet ve puan kağıt üzerinde belki olumlu değerlendirilebilir ama , bu takımın gelecek için soru işaretleri ile dolu bana göre . Umarım kaza olmaz ama görünen köy klavuz istemez , gazla bu gemi yürümez ...
Şeref Solmazer

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Ulusal takım için kırılma Ersun Yanal'ın görevine son verilmesi ile başladı.
Yeni bir takım, oyun anlayışı tam oturmaya başlamışken 1 bardak suda koparılan fırtına ile gelişim durdu.
Ben Terim' in ne yapmaya çalıştığını anlayamıyorum. Bu benim özrüm olabilir tabi.
Kanaatim bu takımın gruptan çıkma şansının düşük olduğu yönünde

4:06 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Bu gruptan ne yapıp edilip çıkılır bence hiç merak etmeyin rakipler çok taş

1:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home