Perşembe, Ağustos 31, 2006

İlk Yenilginin Şerefine

Fener Dinamo’yu geçemedikten sonra Sakarya ‘ya da takıldı 2-1

Kenardan bakınca isteksiz oynadığı görülen Fener’in tekrarları seyredince, ne çok pozisyonu varmış dedim kendi kendime. Oyun düzeni önceki haftalardan farklı değildi bu konuda yazılıp çizilecek bir şey yoktu. Lugano’nun takıma girmesiyle yedeğe çekilen beklenenin tersine Önder oldu hatta Önder’in sağbek’e dönüşüp Kerim’in yedek kalacağı beklentisi bile boşa çıktı. Ortada Mehmet Yozgat’lının ilk 11’de sahaya çıktığını Ogün farkedene kadar ilk yarı bitmişti.

Yakında Serkan Balcı’nın hapşırmasının bile sebebi Haluk Ulusoy olacak, hakem ne zaman hata yapsa” Ulusoy istifa”, Ulusoy’da “Valla billa ben bisey demedim yapmadım, böyle bir şey demiş olabilir miyim? ” diyor.

Maçın sonlarına doğru Zico maçı döndürecek bir hamle bulamadı aklımdan acaba en diri görünen Kerim’i sağ çizgiden hücuma çıkarsa belki sırıdan güzel bir kesme ile Tuncay topu istop etmeden kafayla kaleye yolları geçirdim ama Fener maci erken birakti. Sonlara doğru Selçuk’u oyunda gördük birde gol atti .

Sakarya’yi herkes gibi bende çok beğendim Boca Juniors tarafından kiraya verilmişler, bir sonraki adresleri avrupanın daha iyi ligleri olacaktır veya takımları olacaktır muhakkak.

Fener'in yıldız tablosu : Rüştü ** Kerim** Ümit** Lugano** Can** Marco** Mehmet* ( Selçuk?) Alex* Tümer*Semih ** ( Murat Hacıoğlu?) Tuncay *
BYF

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home