Perşembe, Şubat 22, 2007

İçki Masasında Olan İçki Masasında Kalır Barcelona: 1 – Liverpool: 2

Çocukken hem Dondurma hem de supangle yemek isterdim pastahanede. Liverpool , Barcelona maçı aynı tadı verdi bana.

Avrupada Sorunsuz takım yok gibi İnter ve Lyon gayet güzel geçinip gidiyorlar, Barcelona’da Real Madrid’de Bayern Munich’de, Chelsea’de, Liverpool’da nedense hep bir gerginlik farkındaysanız.

Barcelona geride Valdes, Belletti,Zambrotta, Puyol, Marquez, Ortada Motta, Xavi, Ronaldinho, Messi, Deco ve Forvette Saviola ile maça başladı.

Liverpool’da Geride Reyna, Arbeloa, Finnan, Caragher,Ager, Ortada Xabi, Sissoko, Gerard,Riise, Forvette Kuyt ve Bellamy buna karşılık verdi.

Maçın başında Liverpool aralara - arkalara adam kaçırmaya çalıştı. Barcelona ofsayt taktikleri ile buna karşılık verdi. Sonra Barcelona hücuma konsantre olmaya çalıştı, yetenekli adamlar yüzlerini kaleye dönüp kaçan adamı topla buluşturmaya çalışıp durdular. Avrupanın en sağlam defansı Liverpool elinden geldiğince atakları karşılamaya çalıştı.İnce dantel işçiliği had safhadaydı bir ara acaba eskiden TV üzerlerine bile konan bu danteller ne oldu düşünmeye başladım. Anneme arayıp sormam lazım. Barcelona’da adamlar kaçmaya başladı. Puanlı bir takım elbiseyle Nick Cave, Hz İsa Kılığında bir Michal Caine ya da mor eşofmanıyla Hampar bekleniyordu nerdeyse.

Soldan bir deneme de Zambrotta topu Deco’nun kafasına atarak Barcelona’ya golü kazandırdı Dk 14. 1-0

Sonra Barcelona bir gol daha atıp rahatlasam mı düşünürken akıllarına ara taransferde iyi bir golcü alamadıkları geldi. Gudjhonsen ve Saviola ben yetersizim diye bağırıp duruyorlardı.Etoo’da küsmüştü ben hazır değilim diyerek bu maça da çıkmamıştı.

Liverpool takıma ara transferde iki İspanyol daha ekleyip birini sahaya diğerine yedek kulübesine koymuştu. Benim için tek üzüntü verici nokta Crouch’un yedek olmasıydı ama her an Riise ve Bellamy’nin birbirlerine şarkı söylemelerini bekleyerek tetikte bekledim rakı bitti ama yerimden kalkmadım doldurmak için devre arasını bekledim.

43. Dakikada artık güvenilmez kaleci olduğunu yazmaktan hatta düşünmekten bıktığım Valdes’in sayesinde Bellamy golü buldu. Hatta Valdes topu Kuyt’a uzattıki hakem golden emin olsun. 1-1

Devre bitti Rakı yenilendi . Devre arasında Everton- Tottenham, Detroit- Milwaukee, Benetton- Dinamo Moskova maçlarına göz atıldı.

2. Yarıda Rijkaard İniesta ve Guily’i sahaya sürdü Xavi ve Motta’yı kenara aldı.

Messi’nin Guily’e vermediği pas ve Saviola’nın kaçırdığı golleri de anmadan geçemeyeceğim.
Asıl anılması gereken olay Valdes geri pası eliyle tutması olaydı bu kafar bariz yapılanını hiç görmemiştim doğrusu.

74. dakikada sesinin kötü olduğunu ve utangaç olduğunu hepimizin bildiği Riise Barcelona defansının saçlamasını fırsat bilerek lambayı taktı 1-2. Marquez’de büyük hayal kırıklığı bu sezon .

Golden sonra Liverpool yavaş yavaş oyunu soğuttu oyuncu değişikliklerin yaparak oyunu bitirdi Benitez beni kırmadı 94. dakikada Crouch’u oyun aldı teşekkürler.

Rijkaard’da Saviola Gudjhonsen değişkliği yaptı mecburiyetten. Adamdaki samimiyetsizlik had safhada. Bari alt yapıdan birini al Capello’dan öğren biraz




Barcelona: Valdes? Belletti xx, Zambrotta xx, Puyol xxx, Marquez x , Motta x , ( İniesta x) Xavi x (Guily xx?) , Ronaldinho xx Messi xx, Decoxx ve Forvette Saviola x ( Gudjhonsen ?)

Liverpool: Reyna xxx, Arbeloa xxx, Finnan xxx, Caragher xxx, Ager xx , Xabi x, Sissoko xxx, (Zenden ?) Gerard xx,Riise xxx, Kuyt xx ( Crouch ?) Bellamy xx, ( Pennant ?)


BYFUSS

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home