Pazartesi, Eylül 25, 2006

7. haftaya dair . Vestel Manisa halen lider !

7. Hafta görüntüsü

Vestel Manisa: Emin adımlarla yoluna devam ediyor . En ilginç olan ise Meduna'nın talihsiz sakatlığı sonrası , zaruri olarak ikinci lig A'dan Samsunspor'dan transfer edilen Rafael'in 5. golünü atmış olması . Ersun Yanal ve oyuncuların bu performansları nekadar sürecek bakalım göreceğiz. Kaygım zamanı gelince hem rakiplerin hem de hakemlerin bazı etkilerinin olması yönünde.

Fenerbahçe : İnanılmaz kötü bir takım ve Daum'un takımının erimesini gözlemeye devam ediyoruz . 7. maçta bir kıpırtı bekliyordum , ilk 10-15 dakika biraz etkili olmakla beraber , sonradan takım adeta ne yaptığını bilmez halde ve son derece kötü ve etkisiz oynuyor . Bu gidişte ben hiçbir ışık göremedim . Ama tüm bunlara rağmen BJK'ye 4 GS 6 puan fark yapılmış durumda . Çok önemli başka birşey ise, bana göre ; takımın hem saha içi hem de dışında hiç iyi yönetilemediği , izelliklede mental ve psikolojik olarak maça hazırlanamadığı gerçeğidir . Oyuncular ve t.direktörün bizim meşhur ve boş basının gazlarından çok fazla etkilenmiş oldukları , ya çok sinirli ya da özgüvenlerini yitirecek kadar kötü bir ruh haline bürünmüş olmaları . Örneğin başta Ziko olmak üzeri ( Basın toplantısındaki vucut dili , jest ve mimikleri , tikleri ve sert ve sinirli tonu baskı altında olduğunun çok açık göstergeleriydi . Oysaki çok daha sakin ve rahat olması takımınada o rahatlığı vermesi gerekirken en başta T.D çok kötü bir fotoğraf veriyor .) Alex ve Deavid'in yüz ifadeleri ve görünüşleri , Edu'nun şaşkın tavırları . Apiah'ın sanki kayıtsız ve vurdumduymaz bir görüntüde oynaması ... Geriye kimler kalıyor . Bizim Türkler ( Tuncay, Ümit, Kerim ve Rüştü) ve birde devşirme Türk , Mehmet Aurelio . Son olarak ta bu silik ve bitik takımın bu seneki en büyük kazancı Kezman . Attığı harkulade akıl dolu golü FB'yi bugün bir kaosun eşiğinden döndürmüştür. Ancak tüm yukarıda yazılanlar bu golün sonrasında belkide sahada bir karede özetleniyordu . Kezman'a sarılanlar Tuncay , Ümit , Kerim ve bir müddet sonrada Marco'yddu , yani sadece bizim Türkler ... Saha da ayakta kalanlarda zaten bu karedekilerdi bana göre . Herşey bukadar basit FB için ve işler bakalım nasıl rayına oturacak pek merak ediyorum . Başkanın bu eseri karşısındaki duygu ve düşüncelerinide samimi olarak merak ediyorum . Acaba suçu kimde buluyor diye ?

STAT: Konya Atatürk HAKEMLER: Yunus Yıldırım , Baki Tuncay Akkın , Bahattin Duran KONYASPOR = 0 : Özden , Yasin (Ufuk dk. 88), Ömer , El Saka , Da Silva , Erkan (Yordanov dk. 46 ), Batista , Sedat , Erman Özgür , Ahmed Belal (Tayfun dk. 81), Eder
FENERBAHÇE = 1 : Rüştü, Kerim, Önder , Edu , Ümit Özat , Tuncay , Aurelio (Selçuk dk. 40 ), Appiah, Alex , Kezman(Semih dk. 90+2), Deivid (Tümer dk. 80)
GOL: Kezman (dk. 31)
SARI KARTLAR: Ömer, Özden, El Saka (Konyaspor), Alex (Fenerbahçe)

TS - GS ( 3 -1 Ersen 2, Gökdeniz - H.Şükür ): Ziya Doğan TS'A ruh getirmiş gibi . Ersen Martin enteresan bir çıkış içerisinde . Ama bunda GS defansının olağanüstü yardımlarını ve GS'ın bu sene çok yetersiz ve etkisiz oynayan oyuncu kadrosunun ve TD'ününde etkisi var . Song nekadar önemli bir adam olduğunu kanıtlıyor bu yokluğuyla . Hasan Kabze , Mehmet Topala şans veren Gerets'in İnomoto ve Özgürcan'dan medet umması bir kargaşanın yaşandığını gösteriyor GS'da . Bu görüntü ile Liverpool karşısına çıkarlarsa tarihi bir hezimet olur . Onları bir tek şans kurtaracak gibi duruyor . Bir önceki maçların sonuçları ( Aralarında daha önce 0-0 ve 1-1 beraberlikler var. ) Benitez'in kadro kurgusu ve eğer hala kalmışsa bir Avrupa Şampiyonu karizması . Crouch oynarsa vay Emre'nin haline diyorum . Umarım yanılırım , ama hiç iyimser değilim.

Bu hafta Avrupa'da boy gösterme haftası : BJK herkesden daha avantajlı görünüyor . Umarım FB'de öyledir ama ben emin değilim . Kayserispor'dan bir mucize bekliyorum . T.S'a iyi bir şans lazım . Marcelinho'nun ağırlığını koymasını ve bu maçta iyi oynamasını bekliyorum . Şansları var ama bana göre %20 . GS 'a maalesef şans veremiyorum .

Yinede hepsine başarılar , gönülden .

Şeref Solmazer

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home