Çarşamba, Nisan 11, 2007

Bir "baba" Fenerlinin manidar sitemi ! " Ben böyle futbol seyretmeye gitmem "

Şu yönetime ne demeli , takımdan umit kesilmiş, bari hakeme laf söleyelim tarzındalar . 90 dk. maç oynanıyor , bunlar çıkıp hakeme sataşıyor... Kardeşim sen FB'sin hakemi de yen federasyon başkanınını da yen Demirören'i de yen! Ne var ne yok yen yahu ...

Kızıyorum yöneticilere , takım fıtık ediyor izleyenleri, yandaşlarını , getirilen teknik direktör de aynen ... 60. dakikada yenilgi ( Kayserispor -FB ) sinyali veriyoruz adamda tık yok. Sonra yöneticiler çıkıp hakeme konuşuyor... Zaten her hafta Ulusoy'a olağanüstü tepkiler var tribünlerden , herkes görmüş adamın ne olduğunu düzelen birşey yok , madem saha dışındaki olaylarla baş edemiyorsun , kalmış şurada 8 hafta şu sahadaki parasını verdiğin işcilerine söz geçir...

Ne A.Y'si , ne Zico'su ne futbolcusu ... En tepkimi çeken Alex takımda ki tek tehlike , kimsenin beğenmediği Tuncay tek topla çıkan adam , Appiah gidici , Aurellio böyle giderse neden dursun ? Tek sevindiğim Serdar' ın kazanılması .

Dün maçı Bülent'in babasıyla izledik , tahmin edemiyeceğiniz kadar Fenerbahçeli . Sabri amca dedim seni maça götürelim, kombinemi vereyim sen git stadı falan gör dedim , bana çok güzel cevap verdi . " Ben böle futbol oynayan takımı izlemeye gitmem ! " dedi , "Statıda batsın "dedi .Kendimi cidden çok kötü hissettim .Tek adam mantığında yönetilen bir kulüp oldu Fenerbahçe. Kill For You protesto etti diye bilet verilmez , GFB yıllarca desteklenir sonra başındaki hapse attırılır , manyaklar deplasmana sokulup oraya kadar gitmiş taraftara saldır , akım sahada dökülür vb. birçok rezalet. Yılların Fenerbahçelisi Sabri Amca göremediğim gerçekleri sadece tek sözle ifade edetti.

" Ben böyle futbolu seyretmeye gitmem !"

Cidden artık konuşmak da, yazışmak da canımı sıkıyor, düzelen hiçbirşey yok. Keşke Sabri Amcayı maça göterebilecek bir takım olsaydı da buyazıda güzel şeyler yazsaydım ...
Emre ve Sabri Amca
Sadece FB'liler ve sadece taraftarlar

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home